לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2011

לזכרם


8/05/2011

יום א', ערב יום הזכרון, השעה 20:03

 

כמו מדי שנה, בבוקר אני תוהה אם אעמוד בעת הצפירה, אם אכבד את זכר הנופלים שמותם הבטיחו לי את מקום המגורים שלי, את האדמה עליה אני נעה בבטחון יחסי.

 

וכמו בכל שנה בעת הצפירה, לא משנה מה אני עושה, אני נעמדת דום, מרכינה ראשי, מצטמררת ומזילה דמעה.

 

לזכרם, לזכר אלפי אלמונים, זקנים וצעירים, אשכנזים ומזרחיים, ערסים ויאפים, חכמים וטפשים, שנלחמו את המלחמה האינסופית הזו, בשמי ובשם של מאות אלפי ומיליוני אחרים, שזוכרים ומודים להם על ואת הקרבתם.

 

נזכור לעד אותם.

נכתב על ידי , 8/5/2011 20:32  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)