לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2011

עייפה


ויש תחושה באוויר ששום דבר לא הולך.

אני יודעת שהדברים מסתדרים לאיטם.

אבל התחושה היא של כאב ועצב.

"את נראית כבויה" אומרת לי אמא בטלפון, "התאפקתי מלהתקשר עד כה, אני דואגת לך"

אני עייפה.

עייפה נורא.

כל כך עייפה שכרגע כל מה שאני מעוניינת בו הוא לבלות את שארית חיי במיטה.

אני מתעוררת עייפה, ומושכת את היום במחשבה על שינה.

עייפה.

זה לא מקנה טעם טוב לחיים, ובטח שלא נותן זיק בעיניים.

 

אני עייפה.

אני יוצאת מהמיטה בבוקר, חשה חבולה וחבוטה כמו לא ישנתי מזה עידן ועידנים.

משתרעת בכיסא, מנסה להתאושש מהלילה, חשה עצבות גדולה נוחתת עליי.

 

לא אני לא בדיכאון.

אני יודעת מה דיכאון עושה לי ואיך אני מתנהלת איתו.

זה לא דיכאון.

זו עייפות קשה.

 

אני חושדת שיש לי פיברומיאלגיה.

 

נכתב על ידי , 7/9/2011 13:59  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)