לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2011

אחרי החגים


 

 

אחרי החגים, אלך לסופר, לא שהבית ריק, אבל אני לא מוכנה לעמוד שעות בתור עבור מרכך כביסה.

אחרי החגים, אפצח בדיאטה. לא שהחגים שינו לי במשהו, אנחנו הרי לא מוזמנים לארוחות משפחתיות.למעשה, אני כבר בצמצום כמויות, ואפילו הצלחתי לעשות הליכות, כי מזג האוויר בבקרים פשוט נפלא.

אחרי החגים, אולי יהיה לי כסף. לא שאני זוכה בלוטו, אבל אולי עד אז משהו יקרה, ומנהל הבנק יפסיק להתקשר.

אחרי החגים, אקנה את עדשת המצלמה שאני כל כך רוצה. כי אולי אז יהיה לי יותר כסף. ויהיה לי חשק לצלם המון תמונות.

אחרי החגים, אתחיל שוב ללמוד באוניברסיטה, ואולי הפעם אצליח להגיע אל קו הסיום.

אחרי החגים, אולי אהיה שוב רזה, וצעירה, וחטובה, ומהודקת.

אחרי החגים, אולי יהיו לי כוחות לקום ולעשות.

אחרי החגים, אהיה שמחה.

 

אחרי החגים שלוש נקודות.

נכתב על ידי , 15/10/2011 08:23  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)