לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2011

תשומת לב


דברים שאני צריכה לשים לב אליהם כשאני מצלמת

 

WB

פוקוס

צמצם

מהירות תריס

ISO

 

שכחתי משהו?

לא, חמישה דברים.

 

אה, כן,

קומפוזיציה

מרחב דובר.

 

אז זה כבר שבעה דברים שאני צריכה לשים לב אליהם מראש לפני שאני לוחצת על הכפתור.

 

אוףףף אני כבר מתחילה לחשוב שאולי עדיף לי לחזור לצייר.

הכי הטוב אם אעשה את שניהם.

ואולי אצלם ואז אצייר על גבי הצילום?

 

 ***

 

הוא אומר שאין לי סבלנות.

יש דברים שבמהלכם אני כבר רוצה להיות או לראות את הסוף.

רוצה להגיע לקו הגמר.

יש דברים, שתצא לי הנשמה עד שאוותר עליהם.

ואלו בדרך כלל דברים שלאחרים אין סבלנות אליהם.

 

ועדיין צילום יותר מהיר מציור, אפילו אם זה "רק" רישום.

 

אני מתבאסת שלאחרים יש ציוד (צילום- עדשות, טבעות, גופי מצלמה ואפילו תכנות), יותר טוב משלי, ולי אין כסף לקנות (אפילו לא כרטיס אוטובוס לת"א).

ואני מנסה להזכיר לעצמי, שלי יש ציוד ששום כסף לא יכול לקנות, והוא אחד הטובים שיש- עין הצלם/צייר שלי.

זה לא תמיד הולך, אבל אני ממשיכה לנסות.

נכתב על ידי , 31/10/2011 00:22   בקטגוריות עפרונות הציור שלי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)