לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2012

הוא מוצא חן בעיניי


הוא מוצא חן בעיניי.

המרצה הזה שלי.

כבר מתחילת הסמסטר הוא מצא חן בעיניי.

עוד לפני הפרידה מוודרו וילסון סמית', כשעוד הייתי מדובללת וכבויה הוא מצא חן בעיניי.

ככל שאני לומדת להכיר אותו- הוא מוצא חן בעיניי עוד ועוד.

האידיאליזם שלו דומה לשלי, רק שאצלי הוא גובל בסיסמאות בלבד. אצלו זו אמונה ודרך חיים.

השנינות שלו, הידע, האינטלקטואליזם, החכמה וחוש ההומור...

ולזה לא עוזר בכלל שיש לו גוף לא רע בכלל.

הוא כתב בטוויטר שלו שיש לי שני ילדים. אין כל איזוכר לבני/בנות זוג.

ואני פתאום מתביישת להיות ישירה.

 

נכתב ב 26 ינואר 2012.

***

 

הסמסטר כמעט נגמר.

שבוע הבא יהיה השיעור האחרון.

השבוע בשיעור, אחת הסטודנטיות (אנחנו שלוש מתוך כיתה של כשלושים ומשהו סטודנטים), זרקה משפט לגבי אישתו.

הוא ענה כי אינו מחזיק דבר כזה, או שאין לו אישה שהיא "שלו".

משום מה הייתה לי הרגשה שמבטו נדד אליי.

זה גרר איזה דיון בכיתה, שבו העדפתי לשתוק. אבל מאותו רגע, הקשב שלי (שגם כך בעייתי ברמות נוירולוגיות) עף דרך החלון המוגף מפאת הגשם השוטף שירד באותו היום.

מזל שגיליתי כי אני יכולה להקליט את השיעורים בסלולרי.

הוא מוצא חן בעיניי עוד יותר.

אני מוצאת עצמי מפנטזת עליו.

 

***

רק מקווה שיהיה לי האומץ לפנות אליו.

נכתב על ידי , 4/2/2012 21:43   בקטגוריות אחד מהם..., וודרו וילסון, לימודים  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)