לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2012

כן


להחזיק אצבעות וזה.

 

הלילה אלך לישון מחוייכת.

וחולמת.

אחלום על דברים שאינם בהישג ידי בינתיים, ואני רוצה.

אחלום על דברים שאולי לא יקרו, אבל לדעת שהצלחתי לעשות משהו שרציתי ולא העזתי.

 

להחזיק אצלבעות שאכן זה יקרה.

השארתי את הכדור אצלו.

גם את היוזמה.

 

הוא יודע מי אני, ויודע שאני מעוניינת.

הוא לא אמר לא,

בינתיים. 

 

להחזיק אצבעות ולקוות.

 

אם זה הדבר הנכון, זה יקרה בזמן שלו, בלי לחץ מצידי.

כפי שאני רוצה ולא יותר מזה.

 

את בחורה מוזרה, הוא כתב לי.

לשמוע את זה ממנו, שזה באמת משהו, כי הוא בעצמו לא אדם שיגרתי.

 

 

אבא, עזור לי אם זה הדבר הנכון והאמיתי.

נכתב על ידי , 16/2/2012 00:11   בקטגוריות אחד מהם..., לימודים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)