לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2012

קטנות לא בהכרח קוהרנטיות


חלמתי הבוקר שנענע הודיעו שהם סוגרים את ישראבלוג באפריל. המחשבה הראשונה שלי הייתה שהחודש סגרתי תשע שנים של כתיבה בישרא, לא יכלו לחכות עוד שנה?

כן, השבוע סגרתי תשע שנות כתיבה בישרא. כבר לא כותבת כאן כל כך הרבה. פורטת את חיי ודיעותיי לפרוטות של מילים ומשפטים קצרים במקומות אחרים, ובכל זאת קיומו(ם) של הבלוג(ים) כאן עדיין חשוב לי.

***
השבוע גם חזרו כאבי הגב. הפעם ההקרנות מגיעות לרגל ימין. קשה לי לשבת, קשה לי לעמוד, מבלה הרבה במיטה, ולא מהסיבות הנכונות.

אם אצא עכשיו להליכה, האם אופתע בגשם?

***

נמאס לי להיות שמנה, אבל אני לא מסוגלת לסתום את הפה ולהפסיק לאכול. אנשים סביבי עשו ניתוחי קיצור קיבה מסוגים שונים. האם גם עליי לעשות אחד כזה?

***
למה אני לא רוצה לרצות?

***
אם יש נעליים יותר מכוערות מקרוקס, הרי זה אלו.

היא רצה בכפור בנעלי פייבפינגרס... ממנה שמעתי על הנעליים לראשונה, אחר כך ראיתי אנשים עם הנעליים הללו והיו להם רק דברים טובים לאמר עליהן. גם הסתכלתי באינטרנט לחפש חוות דעת אובייקטיביות (בעברית) אבל מצאתי רק כתבות יחסי ציבור. בחיפוש אחר הנעליים שיהיו לי נוחות עם כל כאבי הגב והברכיים הללו החלטתי לנסות אותן גם אני.

***

אני לא מוצאת את העט הנובע (waterman) שלי. כנראה שאני צריכה להכניס את האוטו לשטיפה, ושם אולי ימצאו לי אותה. אם לא, נוסף דבר לרשימה הארוכה של דברים שאני רוצה לקנות לעצמי כשאקבל את הפיצויים ממקום העבודה השנוא שנפטרתי ממנו לפני יותר משנה (אין טעם לחסוך את הכסף הזה, אין ולא תהיה ממנו ברכה)

 

יש ברשימה הזו גם כמה עדשות צילום.

***

עוד שנה ועשרה חודשים למנייק, אז בשביל מה לטרוח?

 

נכתב על ידי , 17/3/2012 08:46   בקטגוריות ארבעיםוששושלושתרבעי  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)