לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2012

הם


כשהוא בא לאסוף אותי

הוא התרגש נורא.

אחר במכונית,

כשאספנו את החבר שלו,

 הוא אמר לו עליי-

היא הייתה הנערה הכי יפה בבית הספר,

וכולם רצו להשכיב אותה.

 

***

 

כשבאתי לקחת ממנו עוד קצת דברים שלי שעדיין נותרו אצלו,

חיבק ולא הרפה,

שחרר אותי, ביקשתי,

והוא עטף אותי בזרועותיו,

ניסה לנשק בצוואר,

ומיאן לעזוב.

שחרר, אמרתי בתקיפות.

והוא,

הרפה ואמר משוחררת.

ופתאום נזכרתי,

בפרידה,

כשהוא אמר,

אני כבר לא רוצה ביחד.  

 

***

התעללת בי, אמרתי לו

כשבא לבקרני

עת הייתי חולה.

אני לא זוכר, וזה לא היה בכוונה,

ענה,

ובכל מקרה אני מתנצל על כל מה שעשיתי לך

לפני יותר מעשרים וחמש שנה.

נכתב על ידי , 29/4/2012 00:04   בקטגוריות אחד מהם..., וודרו וילסון, קצין ולא ג'נטלמן  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)