לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

מוצאי שבת


השמש שקעה לא מזמן

גם הירח דק וענוג

עתיד לשקוע מבעד לאופק בקרוב.

אני בפארק בפינה לא-שכוחת אל

עם המצלמה, בורחת מהמחשבות.

 

עוד מעט החשכה תעטוף אותי

ואני בתוכה מתחבאת

מבעד לעצים אורות הבניינים עולים

מאירים את קו הרקיע

אני מביטה בהם, מרוקנת את הגוף מעשיה.

 

רוח נעימה נושבת

עוצמת את עיניי

מתמכרת לתחושה.

יש חוויות שהמצלמה לא יודעת לשמור

יש מראות שהמילה לא יכולה לתאר.

יש טעויות עליהן (אליהן) אני לא מפסיקה לחזור.

 

עוד יש לי דרך ארוכה לעשות

זה לא יקרה בן לילה

שינויי הרגלים קלים יותר עתה משנפתחה הדלת.

לאט לאט אעשה סדר.

 

אבא אתה שם?

נכתב על ידי , 23/6/2012 21:36  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)