לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2012

טעות


 

היא עומדת לעשות, היא כבר עושה, היא התחילה לעשות את הטעות הזו שעשיתי לפני יותר מעשרים שנה.

הטעות שתקעה אותי מאחור והעצימה את חומות ההגנה[ החיספוס והציניות.

הטעות שעלתה לי בכל כך הרבה שנים מבוזבזות, בכאב ותעצומות רגשיים.

היא עומדת לעשות את אותו הדבר.

ואני יכולה להבין אותה, מאיפה היא באה ולמה היא עושה זאת.

זה עושה לה טוב כרגע, וזה מעלה לה חיוך על הפנים, וגורם לה להרגיש טוב.

אבל אני מפחדת שהיא עתידה לפול לאותה התהום;

ואני, חוץ מלהזהיר אותה, ולכאוב את העתיד לבוא אליה, לא יכולה לעשות מאומה.

אני מקווה שאני טועה ושהיא לא תיפול למלכודת הזו.

אבל זו תקוות שווא.

היא תיפול לאותה תהום, ואני מקווה שאהיה שם בשבילה.

 

נכתב על ידי , 7/7/2012 21:34   בקטגוריות חברות, מועקה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)