לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

מאויימת


כל השנים הללו אני חיה בתחושה שהם מאויימים מנשים כמוני, חזקות, עצמאיות, בעלות דיעה ושכל.

 

פתאום עולה לי המחשבה, זה לא רק הם, שמאויימים.
זו גם אני המאויימת מעצמי.

מפחדת להיות מי שאני, לידם, לידי.
לעיתים רחוקות מעזה להשתחרר לחלוטין ולהביע את דעתי בחופשיות, מקבלת את דעתו של האחר, ומקטינה את עצמי, מפחד שלא יקבלו אותי.

בתכל'ס, אני זו שמאויימת מעצמי.

לא שאני רוצה, אבל מימוש היכולות של עצמי, מפחיד אותי.

נשים כמוני עאלק

 

עכשיו אני צריכה ללמוד לא לפחד.

ונחזור ללחשן של בנות גישרית:

 

אל לי לפחוד. הפחד הוא, הוא קוטל הבינה. הפחד הוא המוות הקטן המביא כיליון מוחלט. אעמוד בפני פחדי, אניח לו לחלוף סביבי ובעדי, וכאשר יחלוף על פניי אפנה את עיניי ואראה את נתיבו. במקום שעבר הפחד, לא יהיה דבר.

רק אני איוותר.

 

לחש בנות גישרית.

חולית.

נכתב על ידי , 13/10/2012 16:07   בקטגוריות זוגיות וחסרונה, אני אוהבת אותי, יומן מסע  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)