לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

יום שישי בלילה


יום שישי בלילה, יושבת מול המחשב, אוכלת בננה, עוברת על הקבצים של הספר שאני מתרגמת, מול הטיוטה שאושרה להדפסה, והספר שכבר יצא לאור באנגלית, מוודאה שאכן הקובץ שאותו אני מתרגמת הוא הקובץ הנכון.

 

יום שישי בלילה. מקשיבה לויואלדי, אחר כך המערכת מעבירה בעצמה ל- Old & wise , מכונת הכביסה פועלת, אני כמעט ולא שומעת אותה. מחכה שהיא תסיים, לתלות את הכביסה הרטובה וללכת לישון. אני מאוד עייפה.

 

יום שישי בלילה. הייתי שמחה לקבל טלפון מאהוב נחמד. הייתי רוצה לשמוח כשהוא מתקשר בכדי לקבוע. לרוץ לארון לברור מה אני מתעתדת ללבוש. להתלבש יפה, להתאפר, לנעול נעלי עקב. לצאת לבלות. להינות משיחה, חיזור, להרגיש אישה ולא רק סקסית.

 

יום שישי בלילה. אני יודעת שזו הבחירה שלי כרגע, והיא נכונה לי לעכשיו. בלי שאתבלבל מהם, מבלי שאוותר על עצמי למענם, בלי שיהיה מי שיפריע לי ויסיט אותי מהדרך שאני הולכת בה. אני יודעת שאני חייבת לעצמי לגלות מי אני, ללמוד איך אני אוהבת את החביתה שלי.

 

יום שישי בלילה. אני יודעת שזה מה שיעשה לי טוב בטווח הארוך, וזו הבחירה שלי לעצמי, אבל זה עדיין קשה  ובכל זאת הייתי שמחה לקבל מעט תשומת לב (גברית, זוגית, או איך שלא נקרא לה), חיבוק נשיקה ואהבה.

נכתב על ידי , 19/10/2012 23:15   בקטגוריות זוגיות וחסרונה, יומן מסע  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)