לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

רוצה....


אני רוצה אהבה....כזו מפנקת, מחזרת, מחבקת, מנשקת, מלטפת;
אהבה...כזו שגורמת לעיניים להבריק, ולשפתיים לחייך, לעור הפנים להיות חלק...
אהבה, כזו שרואים כשאני הולכת ברחוב, שאני מאוהבת;
אני רוצה אהבה...כזו מפרגנת ותומכת ומדברת, שכזו שנמצאת שם בשבילי....
אני רוצה אהבה, כזו שכשאסתכל בעיניו אראה, אור, ושמחה, ותשוקה, וגאווה...
אני רוצה אהבה, כזו שמתגעגעים זה לזו עם כל הלב והנשמה;
אהבה...כזו שביום חמישי בצהרים הוא מודיע בהפתעה שהוא הזמין לנו סופשבוע רומנטי באיזשהו חור;
אהבה....כזו שרבים, ואחר כך מתפייסים.

 

פחחחח.....אני רוצה אהבה,

אבל לא רוצה את הפרידה שתבוא אחרי כל החרא, של ריבים בלתי נגמרים, וחוסר תקשורת, וחוסר תמיכה, ותחושת הבדידות בתוך הקשר.
רוצה אהבה שלא תביא את הכאב אחריה.
אני רוצה.

 

 

אני חושבת שאני סתם חרמנית.

נכתב על ידי , 23/10/2012 13:18   בקטגוריות זוגיות וחסרונה  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)