לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2013

שקט. בחוץ סערה


שקט.

בחוץ סערה.

ובפנים שקט. שקט שמקפל בתוכו סערה.

סערה שקטה.

השקט שבתוך הסערה.

אני מתנתקת, ומתחברת. ומתנתקת, ומנסה.

מנסה לשמור על הניתוק במחשבה אך נמשכת שוב ולא יכולה, לא רוצה, לא מסוגלת לשמור הניתוק.

אבל מנסה.

 

שקט.

בחוץ סערה.

על פני השטח אני שומרת על השלווה. אפילו בפני עצמי איני מודה.

איך אפשר, הרי זו אשליה.

 

שקט.

בחוץ סערה.

ובפנים בוקה ומבולקה.

עוד שניה.

אני מחסירה נשימה, ארוכה, ארוכה.

 

שקט.

בחוץ סערה.

מנסה לחסוך מעצמי את ההתרגשות לפני הנפילה.

סוגרת את הדלת בפני הדמיונות והחלימה.

 

שקט.

הסערה שבחוץ היא כאין וכאפס.

 

שקט.

אין מילים.

בחוץ סערה.

מנסה לחשוב סיפור אחר. אין לי מילים. אפילו לא דימעה.

 

שקט.

בחוץ סערה.

אני מגומגמת לעצמי. מנסה למצוא את הסיבה.

 

שקט.

בחוץ סערה.

אני מחכה,

הפעם בכניעה.

נכתב על ידי , 9/1/2013 18:10   בקטגוריות אדון הדגם והגבירה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)