לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2013

תחילת השנה האחרונה


לראשונה,

אחרי עשרים שנה,

פותחת מחדש את הפצעים,

מגלה, שהם לא העלו ארוכה,

רק הגלידו והתמגלו.

ולראשונה,

מביטה,

בעין לא שופטת על מה ששם היה.

ולראשונה,

מבינה,

מה שם קרה.


***


אחרי תקופת אבל,

לא דיכאון, אבל עצבות יתירה,

על אובדן התמימות,

אני משלימה עם עצמי.

וסולחת לי.


***


בוחנת דרך מיקרוסקופ

את האירועים מאז

הרגשות,

החוויות,

ההוויות.

אומרת תודה, על מה שקיבלתי,

כואבת את מה שאיבדתי.


***


עכשיו,

אני יכולה להמשיך הלאה.


***

עכשיו,

החזרתי לעצמי את השליטה,

בלי פחד שאאבד אותה.

עכשיו,

אני יכולה לשחרר,

אותה.

 

***


שליטה.

אי אפשר לוותר עליה,

אם אין לך אותה.

שליטה,

לא מספיק רק לרצות לשחרר,

צריך שיהיה מושג מה, סוג של אחיזה,

צריך שתהיה מידה מסויימת של שליטה

בכדי למסור אותה הלאה.

שליטה,

מוותרים עליה,

על מנת לקבל בחזרה.


***


לראשונה,

לאחר עשרים שנה,

אני שוב מרגישה.

מתחילה.

נכתב על ידי , 17/1/2013 00:08   בקטגוריות ארבעיםוששושלושתרבעי, יומן מסע, מועקה, אני אוהבת אותי, אדון הדגם והגבירה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)