לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2013

מגורדת


אין לי דרך אחרת לתאר את התחושה הזו.

אפשר גם מעוקצצת.

מין חוסר מנוחה וציפיה לבאות.

זו לא אותה הציפיה שבה המתנתי ליום ההולדת שלי שהיה מהטובים שהיו לי אי פעם (דווקא משום הפשטות שחגגתי אותו). ליום ההולדת שלי חיכיתי להגיע בידיעה שארצה שישאר. עכשיו אני ממתינה למין משוכה שאותה אני צריכה לעבור ולהמשיך הלאה. דברים שאינם תלויים בי, ועדיין איני יודעת מה הם, ומאיזה כיוון הם יגיעו.

מגורדת. חסרת מנוחה. כשאני כאן, אני רוצה להיות שם למרות שאני יודעת שלמעשה שום דבר לא ממתין לי שם. אבל רוצה להמשיך לנוע, לא להשאר תקועה, להמשיך להיות בתנועה. רק לא לעצור.

הווינאמפ מנגן שיר של געגוע שנגן המוזיקה בסלולרי ניגן לי אותו בבוקר בדרך לעבודה. שיר שמזמן לא שמעתי. הגעגוע הזה, שכבר שנים לא חוויתי צובט במקומות שכבר שכחתי שישנם. והוא עדיין כואב.

תחושה של תלישות חופרת בתוכי, ואני לא יכולה לשים את האצבע לכנות אותה בשם או לעצור את החפירה שלה.

אני מבולבלת, לא מוצאת את עצמי, לא יודעת מה לעשות, לצאת מפה ופשוט ללכת, או לעצור לרגע למנוחה, לנשום עמוק ולנסות להירגע?

חוסר תכלית וריקנות שחורה ובכל זאת הוויה עמוקה והידיעה שיש בי מה.

בסך הכל טוב לי, זה לא רע כפי שהיה פעם.

אבל באיזה שהוא מקום עמוק בפנים ריק לי.

 

פעם ידעתי איך להטמיע כאן וידאו מיוטיוב.

זה היה מזמן.

http://youtu.be/H3Sg6kwpEfQ

 

נכתב על ידי , 23/1/2013 17:01   בקטגוריות הגיגים, כמיהה או געגוע  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)