לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2013

רעיון טוב


כמו בכל בוקר כמעט, קמתי הבוקר עם שיר מזמזם לי בראש.

כל בוקר עם שיר אחר, לא ברור מאיפה הם קופצים לי לראש.

בכללי, אני מזהה את דרך החתחתים שעושה תת-המודע שלי בניסיון להגיד לי משהו בחלומות.

לא כשזה קורה עם שירים.

בדרך כלל זו רק שורה שמתנגנת לי בראש ולא יותר מכך.

את השירים, שמותיהם והמבצעים שלהם, אני מוצאת במרשתת. יוטיוב עוזרים המון, אז אני מקפיצה אותם לפרופיל שלי בפייסבוק. חברי הפייסבוק שלי  נהנים מעורך המוזיקה בראש שלי שנוטה יותר לרדיו 88 מאשר לגלגלץ )אני מקווה ומחמיאה לעצמי). חלק מהם שירים ישראליים- ישנים, וחלק לועזיים.

הבוקר קמתי עם שיר שלא הצלחתי למצוא אותו ברשת.

משהו שהולך ככה-

Sing a love song, sing a love song...

זה שיר ישן, ואין לי מושג מהו ומי שר אותו.

מאחר שלא מצאתי אותו, יוטיוב המליצה על משהו אחר.

אלבום שאני אוהבת מאוד, ואני ובערך 90% מהעולם -

למי שבאמת רוצה לדעת- wish you were here/ ping Floyd.

כמובן שלא יכולתי לעמוד בפיתוי והשמעתי אותו לעצמי.

 

אני לא בטוחה שזה היה רעיון טוב.

נכתב על ידי , 27/1/2013 16:18   בקטגוריות הגיגים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)