לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2013

דורבנות


מה עשיתי שקיבלתי כזו מתנה נפלאה? מילמל אל תוך שיערי במסיבה, כשחשב
שאני שקועה בסשן לפניי ואינני מקשיבה וחיבק אותי חזק נורא.


מאיפה באת לי? שאל אל תוך אזני ונשק לכתפי. (לא מזמן, היה אחד אחר
שכתב אליי את השאלה הזו בדיוק, אבל זה לא המקרה ההוא).


התגעגעתי, שלח מסרון כמה ימים אחרי.


אני מביטה במילה הכתובה שלו, לא יודעת איך  לענות;


שולפת קוץ ועונה- חשבתי שאתה לא מהמתגעגעים


אני רק משחק אותה קשוח, מגיעה התשובה.


ואני אלומה.


 


כמה שעות אחרי, אני חושבת על השיחה האחרונה, על המילה שלו, על התגובה העוקצנית
שלי.


אני לא רגילה לגברים שאומרים געגוע, שאומרים רגשות, שמבטאים את הנאתם
רק מהיותם עימי, שבעיניהם אני סוף כל סוף רואה את עצמי, כפי שאני סוף כל סוף רואה
את עצמי (משפט מורכב משהו, הייתי אומרת). לא רגילה שהגבר לידי, כולו אומר נתינה.


למדתי לא לצפות למרות שאני מאוד רוצה.


למדתי להיות מחוספסת, למרות שמעולם לא הפכתי להיות קשוחה.


למדתי להיות צינית, למרות היותי רומנטיקנית ארורה.


 


 


ואני מגלה את השיעור החדש שלי השנה.


אחרי שלמדתי אהבה לעצמי, מעצמי את עצמי.


עכשיו זה השיעור של הקבלה, קבלת אהבה מאחֵר שאוהב אותי.


זו כנראה המתנה שאני מקבלת, ולא רק הוא.


הוא מקבל אותי- במידה מסויימת, ברמה כלשהי, לא במלאות, והוא גם לא
מבקש, וממילא, גם אין לי לתת.


ואני מקבלת שיעור ולומדת לקבל.


 


 


 


***


עוד אחד במזל בתולה....

נכתב על ידי , 6/2/2013 16:09   בקטגוריות אני אוהבת אותי, יומן מסע, המאהב  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)