לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

סדר פעולות של לילה לפני בוקר


 

 

מגיעה הביתה קצת אחרי חצות ממשמרת ערב, במדרגות שומעת את צפצוף המיסרון.

פותחת את הדלת, אופס החתולים בורחים בציפיה שאביא להם פסרטמה בכדי שיכנסו, אילו היא הייתה מעוקרת, והוא היה מחוסן הייתי משאירה אותם בחוץ עד הבוקר, ואז נראה אותם.

בבית שלושת המגירות על הריצפה כולל תכולתן, היא שוב פעם הצליחה לפתוח אותן.

מדליקה את הדוד- שיהי מים חמים למחר בבוקר.

אוספת ומכניסה למגירות.

עונה לפמה על המיסרון (SMS).

אושר מנג'ס.

שמה אוכל בקערית, מחליפה את המים.

מסננת את החול בארגז השירותים שלהם, ומוסיפה עוד.

היא שוב אכלה את הקרטון של המיכל.

החדר שלהם נראה כמו סדום ועמורה.

מוציאה את החפצים משם, ומתחילה לטאטא.

הוא מתיישב על השולחן ומביט בי.

מחזירה בחזרה את הכל לחדר המרפסת.

מתחילה לסדר את הבית- חושבת תוך כדי מה אלבש מחר, ואיזה תיק אקח ומוותרת.

ממילא אם אחליט עכשיו עד מחר בבוקר הכל ישתנה.

שיט, מחר אני צריכה לקום בשש בבוקר. אני עובדת בבוקר, ועוד במקום ההוא, שם אני צריכה להקפיד מעט יותר בלבושי.

מכניסה את הכרטיס-שעון של המקום השני לתיק שלא אשכח גם אם אחליף תיקים בבוקר.

תולה את המעיל, צעיף, חולצה קטנה של "רונן חן" שכיבסתי והספיקה להתייבש.

מנקה פנים, שאראה יותר טוב את העיגולים השחורים מתחת לעיניים.

ומתיישבת מול המחשב להדליק סיגריה.

דריה משחקת עם אושר משחקים, מנסה לפתות אותו, והוא מסורס המסכן. היא משגעת אותו.

עד שיש לי זמן לקחת אותה לווטרינר, היא מיוחמת.

פעם שניה תוך שבועיים.

בסוף שלושתנו נשתגע.

הוא בורח ממנה, והיא רודפת אחריו בחינחונים של חתולה.

אני מסתכלת על הגינונים שלה, לא סתם אומרים- חתולת סקס.

 

אני צריכה חופש.

תפסיקו את העולם, אני רוצה לרדת.

לילה טוב.

 

נכתב על ידי , 9/2/2005 01:11   בקטגוריות סיפורי דריה, סיפורי אושר  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)