לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2013

.


 

אפשר אולי להתייחס לזה כאל סתם מקרה.

אפשר גם לראות את זה גם כקריאת השכמה או מנורה אדומה.

האם אני שוב בורחת לעצמי?

האם אני שוב מתקרבת למדרון שממנו אני נזהרת?

ומה יקרה אם אחליק ואתגלגל?

האם אני בורחת לי מבין האצבעות?

האם זה סתם קרה?

אני לא מאמינה בסתמיות של מקרים, במיוחד לא אם אני זו שאחראית לכך.

מה רציתי לאמר לעצמי?

למה לקחתי את זה כל כך רחוק?

האם אני לא שלמה עם מה שאני עושה כפי שחשבתי שאני?

איזו קריאה זו הייתה?

האם זה הייתה קריאה לעזרה?

או שאני מנסה להרחיק ? להדחיק?

את מה?

***

זה היה שבוע מטורף והזוי.

וזה היה מזמן.

עברו הרבה מאוד שבועות מאז, ועדיין זה נשאר.

ההרגשה.

איזו אשליה זו הייתה?

ולמה היא נותרה עימי אם המשכתי הלאה?

לשם מה היא באה,

ומה אני צריכה ללמוד ממנה? 

*** 

אולי אני צריכה שוב להכנס להדממה.

אולי אני לא באמת רוצה את מה שאני אומרת לעצמי שאני רוצה.

נכתב על ידי , 24/2/2013 12:46   בקטגוריות המאהב, אדון הדגם והגבירה, רעש  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)