לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2013


במקום שבו המילים נעלמות

עומדים המעשים

מה שוות האמירות 

מול אנשים שנעלמים?




האמת שזה בא בדיוק בזמן, ולמעשה איני מאשימה 

רק אומרת שזה לא תואם את המילים.

אתה מציג את עצמך בצורה מסויימת 

ובפועל מתנהג כמו פחדן.

זה בא בזמן.


בדיוק בזמן.




אם היית עונה לטלפון בשבוע שעבר

והיינו נפגשים 

רק לקפה, כמו שאמרת בערב שלפני

גם אני הייתי סוגרת עניין

או לפחות אני הייתי אומרת.

כן, אני יודעת, אני לא טובה בלדבר,

אבל הפעם, הייתי אומרת.

בכנות, אני אומרת,

שהייתי מדברת.




אבל אתה בחרת שלא לענות ולהיעלם,

ואני לא מצרה על כך.

נתת לי 

את מה שקיבלתי.

מה שהייתי זקוקה לו

לקבל.

ושנינו המשכנו הלאה.

אני לפחות, 

בצעדים קטנים. 



עכשיו אני רוצה עוד. 

יותר. 




זה הזמן להתחיל מחדש.


ארבעיםוששושלושתרבעי.

זו השנה החדשה

זו התחלה חדשה.

זה מוות גדול-קטן

שיבוא בזמן.



היכן אהיה מחר?

לא כאן.


נכתב על ידי , 4/3/2013 12:44   בקטגוריות ארבעיםוששושלושתרבעי, המאהב  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)