לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2013

.


והבוקר בעת צאתי
מהבית נתקלה עיני במודעת אבל צנועה ופשוטה בלובי הבניין.


נעצרתי והחסרתי
פעימה, זה גם מזג האוויר, שדומה היה לאותו שבוע באוגוסט 2005,


וגם האיש שהיה
המורה הפרטי שלי למתימטיקה ופיזיקה כשקפצתי כיתה וכששידרגתי מגמה בתיכון. 


לאחר מכן פתח בית
ספר פרטי לבגרויות ופסיכומטרי.


פעם אישתו תפסה
אותי ונזפה עליי שאני מורידה את הפוטנציאל שלי לטמיון. חדשות ישנות.




הוא היה איש צנוע
ושלו, עדין ורגוע. 




בשנים האחרונות
ראיתי את אוכלוסיית הבניין מזדקנת והולכת, המטפלים הזרים עורכים פגישות פיסגה
ביניהם בחצר, והמטופלים – כולם אנשים שהיו פעם גברים מרשימים, יושבים בכיסא
הגלגלים, בחוסר אונים עם מבטים מזוגגים וחסרי חיות.


ובכל פעם שאני
רואה  אותם, אני מרימה כפיי כלפי הכח ששומר
עליי למעלה ומתפללת שלא אגיע למצבם.


 




וכל זמן הנסיעה
לעבודה, ליבי היה מכווץ, נזכרתי באותו קיץ נורא...באותה תקופה רעה. 

נכתב על ידי , 30/4/2013 10:48   בקטגוריות אבא, ארבעיםוששושלושתרבעי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)