לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2013

נמאס לי


נמאס לי.

נמאס לי להרגיש לא טוב;

נמאס לי להשתעל כל הזמן;

נמאס לי להיות חסרת נשימה;

נמאס לי להיות חלשה, עם סחרחורות וצמרמורות;

נמאס לי להיות חולה;

אני רוצה לעקור מתוכי את מערכת כלי הנשימה ולהחליפה באחת חדשה

כזו שהגרון בה לא יהיה מלא עוקצים, והריאות לא תהיינה מלאות אבק דרכים.

כזו שארגיש איך הדם זורם מתחדש ומתרענן בה.

כזו שאוכל לקחת נשימה איתה, עמוקה עמוקה

ולמלא את הריאות מבלי חשש.

כזו שארגיש בריאה איתה.

נמאס לי להיות חולה.  

 

נכתב על ידי , 10/6/2013 15:43  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)