לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2013

מלחמה


מעודי לא נלחמתי על משהו, או מישהו.

תמיד הושלכתי הצידה, ונותרתי שם המומה.

מוותרת, מותרת.


מעולם לא נלחמו עליי,

אולי משום שתמיד הייתי נגישה וזמינה,

אולי משום שלא הייתי מספיק חשובה.


האם עכשיו אני נלחמת על עצמי?

האם אני מספיק חשובה לעצמי?

האם הפעם לא אוותר?


ומה בעצם המטרה שבמלחמה?

האם ההתאמצות הזו שווה את המטרה?


מטרה שאין לי וודאות שאגיע אליה,

ואני גם לא בטוחה שהיא בכלל קיימת.

האם כל זה שווה את זה?

למה לא להרים ידיים ופשוט לשקוע באפסות החיים וקטנותם?

למה בכלל לנסות להגיע?


אני לא בטוחה שזה שווה את המאמץ והאנרגיה.


שום דבר לא כזה חשוב, וממילא מאומה לא נותר אחרי.

ומי מבטיח לי שאכן אגיע למקום שאני רוצה להגיע אליו,

מי מבטיח לי שאכן הוא קיים, ואני לא מפנטזת.

 

 


נכתב על ידי , 16/6/2013 21:12   בקטגוריות יומן מסע, שירים שנוגעים בי  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)