לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

אם כולם אז גם אני


אז עם מי אני חוגגת את ולנטיינז?

עם עצמי, אני ביום חופשי (במקום יום שישי) ויש לי טונה סידורים, אולי אקנה לעצמי איזה לב אדום על מקל.

מעולם לא חגגתי שום חג של אהבה, או יום שנה  כזה או אחר, לא מתוך אי הסכמה עקרונית לנושא, אלא משום שלא היה לי.

בעצם , את יום השנה לנישואין חגגנו בטנדורי בהרצליה, אבל קשה להגיד ש"חגגנו" אני הייתי מאוד חולה, והדבר היחידי שרציתי זה כוס תה, ולהכנס למיטה. והוא היה עצוב כי הוא ידע שאני הולכת.

מעולם לא היה לי מישהו שיביא לי מתנה שטותניקית כזו שמביאים אוהבים, מעולם לא היה לי מישהו להביא לו.

דווקא הייתי רוצה.

אבל אין.

נו שוין.

אז אני לא חוגגת עם אפאחד. 

 

אולי מישהו יביא לי לב אדום?

פרח?

משהו?

 

 

 

נכתב על ידי , 13/2/2005 21:16  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)