לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2015

דיאקטיבציה


כיביתי את הפייסבוק שלי. 

עשיתי לי דיאקטיבציה. 

יש לזה מילה בעברית?

זו לא פעם ראשונה שעשיתי זאת. 

לפני שלוש שניםפחותחודש

זה קרה בפעם הראשונה. 

למשך חודש וחצי. 

אז נוסגותי לתוך עצמי.

השתבללתי.

לא ניתן היה להשיג אותי גם לא בטלפון. 

עד כדי כך ששוגר התקשרה לאמא שלי בכדי לשאול אותה לשלומי. 


היום זה שונה. 

אולי. 

לא יודעת.

סגרתי את הפייסבוק באמצע אלבום התמונות מהסופ"ש האחרון עם האקסטראורדינר. 

כבר כמה שבועות זה חילחל בי. 

ידעתי שזה יקרה בקרוב.

ופתאום. 

סגרתי את הפייסבוק.

עשיתי דיאקטיבציה. 

איזו הקלה. 

מניחה שלא הרבה מ"חבריי" ישימו לב, ומי שישים לב, ידע איך ליצור עימי קשר אם ת/ירצה.  

 

ועכשיו תמונה שלי: 





 

נכתב על ידי , 4/10/2015 21:19  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)