לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2015

חופשי זה לגמרי לבד


את לא האדם שחשבתי שאת, הוא כתב לי. התמונות שלך מצביעות על בדידות.

זו לא בדידות, זה לבד. תיקנתי אותו.

אני לא יודע, אני צריך לחשוב. כתב ונעלם.

יומיים לפני כן הוא פצח בשיחה פרטית בפייסבוק, "בלי כוונות נסתרות" כך הוא כתב.

שעתיים וחצי של שיחה, רגע לפני שאזלה אצלו הסוללה, אמר- אני בקלות יכול להתאהב בך. איך לא?

 

 

***

 

לצערי הגעתי למסקנה הכואבת שכפי הנראה נגזר דיני להשאר ללא זוגיות בחיים הנכחיים. 

 

לבד, אבל לא בדד.

 




נכתב על ידי , 7/10/2015 20:30  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)