לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2015

שלושה גברים ואישה


פייסבוק רוצה אותי בחזרה.

הוא שולח לי הודעות על הא ועל דה.

יומולדת לזה, הודעה מההוא, פוק מהאחר.

ואז על דעת עצמו הוא פותח את הפרופיל שלי בחזרה.

אבל אני לא רוצה, אני לא רוצה,

אני צועקת בדממה.

נכנסת ועושה שוב די-אקטיבציה.

 

***

 

חלומות מבולבלים על בתימלון ועל לונדון

לונדון שאני לא מכירה, כזו שמעולם לא הייתי בה

מגיעה לאיזה מקום ובכניסה פותחת את התיק ומגלה ששכחתי את המצלמה.

נסובה לאחור ומתלבטת אם לחזור למלון לקחת אותה,

או לשנות תכניות וללכת למקום ששם אין לי צורך בה.
 

***

 

כמו כל אישה טיפוסית, כן, זה קורה גם לי.

מתגברת על כאב הפרידה

בקניית כפפות ידיים מנומרות ומיותרות

ועוד חולצת בייסבול שאין לי צורך בה.

ואחר הולכת לדואר למשוך חבילה.

 

 

תמונה: 

 

 

נכתב על ידי , 16/10/2015 14:28   בקטגוריות שליט התהו  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)