לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2015

אהבה


עד כמה את אוהבת אותי עכשיו?

אין לי מושג.

האהבה היא כמו אוקיינוס, כך היא עמוקה, אולם גם לה יש שפת ים, והתחלה רדודה.

וכרגע אני עומדת בשיפולי אוקיינוס האהבה הזה, כפות רגליי נוגעות לא נוגעות במים, מדממות, פצועות מהשכבה העבה של צדפים שבורים עם שוליים משוננים של משקעי העבר, ואני נהדפת לאחור מהסערה שנוצרה, הרוחות העזות וגלי הענק, המרחיקים אותי ממך.

 

 






נכתב על ידי , 17/10/2015 11:44   בקטגוריות שליט התהו  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)