לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2015

פיג'מה


סיכום תוצאות היום הזה: 


אם את מרגישה פיג'מה, תלבשי משהו באיזור הנוחות שלך, ולא משהו שאת לא רגילה אליו.


 


גם במצב רגשי רגיל היום הזה היה נחשב יום משוגע. 


על אחת כמה וכמה לאחר הסופש האחרון והשבוע שקדם לו. 


צריך להפריט את כל משרדי הממשלה, המכס, הבונדד, מכון התקנים, ועד כמה וכמה גורמים. 


משגע אותי שאנשים לא עושים את העבודה שלהם. 


אם כבר עושים משהו תעשו אותו במיקצועיות ובתשומת לב. 


אני עצלנית מכדי שלא אוכל להיות יעילה. 


 


מזל שאחר הצהרים הבוס השני שלי הצחיק אותי. אני כבר לא זוכרת מה זה היה.  


קרציה. 


 


רציתי לצאת מהמשרד עוד לפני ארבע, כי כבר הייתי תשושה מלהחזיק את עצמי ולאסוף את כל השברים שלי, 


אבל בסופו של דבר רק ברבע לשש מצאתי את עצמי מחתימה. 


 


ובאוטו, בדרך הביתה, הכושית ההיא שהרגה את עצמה באמבטיה ממנת יתר, שרה- 


i want to dance with somebody.


i want to feel the heat with somebody


somebody who loves me. 


 


 


ועכשיו תמונה:





 

נכתב על ידי , 18/10/2015 18:15   בקטגוריות ציחצוח/גילוח  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)