לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2015

ריחות של סתיו ושל התחלה חדשה


ובבוקר אני יוצאת עם כפכפים ותרמוס התה שלי לעבודה.

באוויר נתלה ריח של גשם ואני נושמת אותו עמוק לתוכי.

זה מזכיר לי את ריחו של האביר ז'.

ריח רענן, עם טעם של עוד.

חושבת עליו ומחייכת, עוד דקה אתקשר אליו מהדרך ואשמע את קולו.

הוא גורם לי לחייך ולצחוק מאושר.

 

השמש מפציעה בין העננים באורות רכים של זריחה.

אני לא אדם של בוקר, אבל מזמן מזמן עוד כשהייתי ילדה,

המורה שלי בחוג לציור אמר

שמבחינתו, הזריחה עדיפה על פני השקיעה.

הצבעים, הרעיון של ההתחלה.

 

והפעם תמונה שהוא צילם. 

תמונת זריחה של הבוקר מהדרך שלו

והקרדיט הפעם הוא שלו- האביר ז'

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 20/10/2015 10:42   בקטגוריות שליט התהו  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)