לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2015

הורג אותי ברכות שלו


הוא מרגש אותי כל כך.

 

גונב חמש דקות בין פגישות בכדי לראות אותי.

חמש דקות שמתארכות לחמש עשרה ולא מספיקות.

אנחנו רוצים עוד.

 

הוא מלטף את צווארי באצבעות עדינות,

ואני עוצמת את עיניי, מתמסרת למגעו.

וכשהוא יוצא לדרכו, שיחת הטלפון המבולבלת לא מאחרת לבוא,

הוא טעה בדרכו.

מה את עושה לי ?

הוא שואל וצוחק בקול רם.

אני לא רגיל לצחוק.

 

אני נמסה כמו שלולית גלידה בצהרי יום אוגוסט חם,

עם חיוך רחב כל כך שהפנים שלי כואבות.

אומרת לו הפכת אותי למושי מושי, ואני לא כזאת.

 

שנינו נושאים טראומות עבר וצלקות רבות.

אולי הוא התיקון שלי ואני שלו?

 

הוא הורג אותי ברכּוּת שלו.

והוא יודע שאני שלו.

נכתב על ידי , 22/10/2015 11:49   בקטגוריות שליט התהו  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)