לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2015

אמונה


וכששככו כל הצעקות ניגשתי אליו ואמרתי, כשתרגע אני רוצה לדבר איתך.

הוא נעץ בי את מבטו ואמר, אני רגוע, ואין מה לדבר על זה, זה מאחורינו.

לא זה לא, אמרתי, כשדמעות גודשות את עיניי ומתגלגלות על לחיי.


***


זה התחיל כמחצית השעה לפני כן.

תחשבי מחוץ לקופסא, הוא צעק עליי.

את לא נלחמת, את לא מאמינה.

אתה טועה, צעקתי עליו בחזרה והקירות הדהדו את מילותיי, אני נלחמת, אתה לא יודע עד כמה.

לא, את לא, את מוותרת, זה לא מתאים לך ואני לא אוהב את זה, הוא שאג.

אני כן. אתה לא מקשיב לי בכלל ואין לי טעם לדבר איתך עכשיו,  פתחתי עליו את מיתרי הקול והסרעפת שלי.  

סובבתי אליו את הגב והלכתי בזעם.


***


אחר כך, בשיחה מעט יותר רגועה, אני דומעת.

הוא אמר, אין לך מה לחשוש, זה לא יפגע ביחסים בינינו, אני יודע מי את.

כשאת מאמינה, שום דבר לא יכול לעמוד בפנייך, את נכנסת בכל הכוח ומסוגלת לשבור קירות ולהזיז הרים. אני מכיר אותך וסומך עלייך.

אבל כשאת לא מאמינה, את מוותרת ומרימה ידיים. רוב האנשים הם ככה, אבל ממך אני מצפה ליותר.   

אני רוצה שתלחמי באותה צורה גם כשאת לא מאמינה, גם כשאת חושבת שזה בלתי אפשרי. אני צריך אותך במלחמה הזו לצידי. תחשבי מחוץ לקופסא, תנסי. אני יודע שתצליחי.


 

התנגשות הטיטאנים עם הבוס ביום חמישי האחרון...

 

 

Romania, Brashov, August 2013





נכתב על ידי , 8/11/2015 10:24   בקטגוריות ענייני עבודה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)