לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2015

היציאה מכאן


יש לך חיוך שובה לב, אמר לי הבוקר האיש מהחניון.

תודה, עניתי ושוב חייכתי אליו.

מגיע לו, לא?

בטח את יודעת את זה, אמרו לך שיש לך כזה חיוך, לא?

אני אישה, אמרתי לו, אני תמיד זקוקה לחיזוקים ומחמאות.

עם חיוך כזה, אשמח אם תגיעי לכאן כל יום.

תבואי מחר?

לא, אני לא עובדת כאן, זה רק ביורוקרטיה ממשלתית שהביאה אותי לכאן.

תבואי שוב להחנות פה, הוא אמר, היציאה מכאן. 

 

 

Ein Hod, April 2014. AHAVA




נכתב על ידי , 9/11/2015 19:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)