לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2016

2016 מול 2015


כן, כן, אמרתי כבר שאני לא בקטע של סיכומי שנה וכיו"ב, במיוחד לאור העובדה שינואר זה חודש היומולדת שלי וזה.. אבל יצאה לי מחשבה-


יודעת שהיו לי רגעים קשים וכואבים במהלך 2015. רגעים בהם הייתי שבורה, ימים שבכיתי בהם, שכאב לי נורא, שהרמתי ידיים והתייאשתי, זמנים ששאלתי את עצמי לאן אני הולכת, למה ומה המטרה....


אבל וואלה.... אם תשאלו אותי מה הם היו.... אשכרה לא זוכרת אותם.

ולא, זו לא סתירה. יש הבדל בין לדעת ובין לזכור.  כמו ההבדל בין לחשוב לבין להרגיש.


אמהמה - רק דבר אחד, שנת 2016 נפתחה באותה צורה כפי ש- 2015 נפתחה.

ו 2015 הייתה שנה מעולה ונפלאה....

(חיוך זדוני של חתולה מרוצה)

מוציא לשון

 


נכתב על ידי , 1/1/2016 18:28   בקטגוריות אני אוהבת אותי, יומן מסע  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)