לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2016

פוסט פרה-יומולדת


פוסרסם גם בפייסוש.

 

אני קצת מקדימה את הפוסט הזה, כי אני לא בטוחה שמחר אצליח להגיע לכאן.

ביום חמישי הקרוב, בעוד יממה וקצת, אחגוג יומולדת. 49 שנה להיווסדי. זה כמה שאני צעירה.

בדר"כ בימי הולדת אנשים נוטים לעשות חשבון נפש וספירות מלאי עם עצמם. עד לפני כמה שנים, ספירת המלאי שלי הייתה דיכאונית למדי, כי ספרתי את מה שאין ולא את מה שיש.

כבר כמה שנים שלא זה המצב.

היום אני לא כבר עושה ספירה, לטוב ולרע, מה אין או מה יש.

היום אני פשוט אומרת תודה.

תודה לעצמי, על שאני אני ובלעדי עצמי לא הייתי כאן (משפט סולפסיסטי משהו).

ותודה לכם חברים שלי, וירטואלים או לא (בעיקר לא),

על שידעתם לכבד אותי עם כל השיגעונות וחוסר הטאקט,

על שידעתם לקבל אותי עם כל האיחורים והשריטות,

על שידעתם להכיל אותי עם כל השדים והגחמות,

שידעתם להעריך את מי ומה שאני, את החיצונית והמוחצנת שאני, ואת הפנימית והמופנמת (זו שלא כל אחד זוכה לראות ולהכיר).

ובעיקר,

על שידעתם לאהוב אותי בדיוק כמו שאני וכמו שכל אחד מאיתנו ראוי שיאהבו אותו.

תודה לכם, על שאתם, משום מה, ממשיכים לרצות להכיר, לדבר, לצחוק, להינות, לצלם, לצייר, ליצור לקשקש ולהתקשקש.

תודה לכם, שבזכותכם יש לי כל כך הרבה.

תודה לכם שהענקתם לי שנה כל כך נפלאה, והלוואי לעוד שנים רבות יחדיו.

ושיהיה לכולנו יומולדת שמח (אני הרי לא מאחלת לאפחד .. אז הנה לכם, ברכה קולקטיבית לשנה שלמה).

למיטב זכרוני, סגרתי את האפשרות לפרסם על הקיר שלי, כך שחסכתי לכם את הטירחה...

הנה אני עושה זאת בשבילכם- יומולדת שמח צמח!!!!!

:-*

 

 

*

*

*

אה, ואם מישהו מכם ממש רוצה לקנות לי מתנה- הנה כמה חלופות:

  • ·       פילטר מקטב (יענו פולרייזר)- מהסיבה הפשוטה שאני שוכחת לקנות.
  • ·       קופסת הדיסקים של יוסי בנאי;
  • ·      עדשה למצלמה (300 מ"מ, 2.8F)
  • ·       קורס צלילה (למרות שאני לא יודעת אם יש חליפת צלילה במימדים שלי) ;

 

נכתב על ידי , 19/1/2016 22:32   בקטגוריות אני אוהבת אותי, יומן מסע  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)