לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2016

כמה הרבה


כמה הרבה בגדים, כמה הרבה תכשיטים, כמה הרבה נעליים, כמה הרבה ספרים, כמה הרבה אקססורי'ז, כמה הרבה גאדג'טים, כמה הרבה תמונות, כמה הרבה טיולים, כמה הרבה חפצים, כמה הרבה חברים, כמה הרבה פוסטים, כמה הרבה עיסוקים, כמה הרבה אוכל, כמה הרבה אנחנו אוספים סביבנו, כמה הרבה מכל דבר...

ובכל זאת, אנו מסתובבים חסרים, חשים חסרי כל, עניים, לא מסופקים, רוצים עוד ועוד, חשים ריקים ומרוקנים, מתאווים לעוד דבר מה, בריצה תמיד אחרי הדבר הבא.


ציטוט מתוך מייל שאני כותבת במקביל כרגע, לחבר שאין לי דרך לתאר את החברות בינינו, מבלי להישמע שמאלצית:

זה העידן שאנו חיים בו. 

החיפוש אחר הריגוש המתמיד. 

הכל צריך להיות מהמם, משגע, נפלא, מטרף, סוף הדרך, חבל על הזמן, ואו! , פיצוץ, בום לפנים, ועוד כל מיני מילים גדולות. מה גדולות? ענקיות!

שכחנו איך זה להרגיש "בסדר", "טוב". 

הכל חייב להיות מגה-משהו. 

מה רע בלהסתפק במה שיש?

להסתכל על כל דבר שאנחנו עושים ולו השיגרתי ביותר בעיניים מתפעלות של תייר ולהינות מעצם ההוויה.

להיות כאן ועכשיו. נוכחים.

 

להינות מהרגע ולאמר תודה.

גם על מה שיש, גם על מה שאין. גם על מה שהיה ועל מה שכבר לא יקרה.

על הכל, בלי לעשות ספירה.

 

 

ולמען הסר ספק- גם אני נפלתי ואמשיך ליפול במלכודת של "כמה הרבה...אני צריכה עוד"

 

***


אני מתחילה בנסיגה, משתבללת לאיטי לתוך עצמי, מתכנסת לתוך הדממה. שומרת על שקט. עסוקה בעצמי, שומרת על משאבי זמני ונפשי.

לא יודעת אם אין לי לתת או שכבר לא בא לי לתת, כך או כך, התוצאה היא אותה השורה התחתונה. כרגע, אני לא בנויה.

 

נכתב על ידי , 9/2/2016 20:02   בקטגוריות יומן מסע, הגיגים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)