לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2003

פירוש לחלום


 
 
באשר לפירוש החלום:
אני לא אוהבת את מה שהבנתי.
בעצם אוהבת ולא אוהבת.
החלום שלי בגדול אומר, שאולי אני בדרך למעלה, אבל זה הדרך הלא נכונה.
ואני עומדת בפני סכנת חיים, אבל אצא ממנה.
אני מאשימה מישהו אחר בסכנות שלקחתי, מישהו שגרר אותי לתוך זה.
המישהו הזה, ערטיאלי, דמותו לא ברורה. אפילה. זה גבר.
כאילו הוא החלום הערטיאלי שאחריו אני רודפת, ושלעולם לא אתפוס אותו, ושתמיד הוא לפניי.
מצחיקה אותי הקללה שלי. בהתחשב במה שכתבתי כרגע- כאילו אני מקללת את החלומות שלי שלעולם לא ינסקו, לעולם לא ימהרו קדימה.
שימי לב לכותרת שנתתי לחלום.
אי אפשר להתדרדר במעלה גבעה.
ומאיפה חוסר השליטה?
אני יודעת שאני חולמת לתת את המושכות של חיי למישהו אחר שינהג אותם ויקח אחריות.
מעולם לא איבדתי שליטה.
תמיד הייתי חזקה.
למרות שלא ראיתי את זה כך.
ומה מנסה לאמר לי התת-מודע שלי?
שאני מטפת על הגבעה הלא-נכונה, בתחרות עם החלום הלא ברור, בדרך שסופה עבורי התהפכות וסכנת חיים. שאצא מזה, בריאה ושלימה, אבל רועדת.
שאקלל את החלומות שלי?
שהמטען שאני סוחבת מאחוריי- הוא זה שהציל את חיי.
שבסופו של דבר הגעתי לראש הגיבעה.
נכתב על ידי , 20/9/2003 10:52   בקטגוריות חלומות  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)