לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2003

ערב חג


ערב חג, עוד מעט נוסעים להורים שלי לאכול את ארוחת החג המסורתית. מחר אמא שלי רוצה שנבוא גם כן.
לא נראה לי.
רק המחשבה על כך גורמת לי להיות מפוצצת.
רק המחשבה על כך שנכונו לי עוד יומיים איתו, כשהוא כל כך אוהב ומחזר גורמת לי לכאב ראש, לרצות להקיא, להטיח את ראשי בקיר.
אין לי כח להיות איתו כל היומיים הקרובים הללו.
זה מתיש אותי.
זהו אני מחליטה, אני אצא בלעדיו.
אלך לי עם חברות שלי.
הוא לא חייב להיות איתי.
שישאר ביבת, הוא ממילא רוצה לאפות עוגה.
לי אין בשביל מה להישאר כאן.
כולם שולחים ברכות חג שמח ושנה טובה, ואני עונה לכולם, מגיבה לכולם. אבל אני מעולם לא שלחתי, לא ראיתי את הצורך, מדוע עושים את כל הטררם הזה.
אני יודעת אני הלא נורמאלית כאן.
נכתב על ידי , 26/9/2003 18:49  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)