לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

טלפון מחו"ל צארץ


 

 

"השעה 12 בלילה. אתה לא חושב שאנשים ישנים?"

כך פתחתי את השיחה כשראיתי שהמספר הוא מחו"ל צארץ.

כמה ימים לפני כן הייתי פותחת את השיחה בצורה אחרת, אבל פמה כבר חזרה לארץ, אז אני רגועה ומרשה לעצמי.

"לא מעניין אותי, למה את חושבת שזה צריך לעניין אותי כשאני מתקשר מחו"ל?"

"אין לך כבוד ללוחות הזמנים של אנשים"

"טוב, אם את אומרת, רק רציתי להגיד לך שיש לי את ה- WHITE MUSK  שלך"

"תודה"

"את מחר בבית?"

"כן, אני כל השבוע בבית, אני חולה, יש לי ברונכיט"

"את מקבלת אורחים?"

"לא, לא סובלת לקבל אורחים כשאני חולה"

"טוב, דברי איתי"

וניתקתי. בלי להגיד שלום, או כל מילות פרידה אחרות

 

אויש, אני צריכה להתעלל בו יותר.

לעשות לו פרצופים, לא להיות מרוצה.

להגיד לו בפנים שהוא גרוע במיטה (אמת לאמיתה!!! בי נשבעתי).

אני לא יודעת מה זה יעשה לו, אבל אותי זה לפחות יעשה מרוצה.

 

ועכשיו אחזור לחלום חלומות שלא יתגשמו על האחר.

 

נכתב על ידי , 8/6/2005 00:06   בקטגוריות אישאחד  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)