לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

דרוש


 

 

גבר, איש, חכם, דברן, שאלן, בעל אופקים גבוהים, וכתף רחבה, ללא משחקים, ישיר וישר, אמיתי וכן, שמוכן ופנוי למערכת יחסים לא חונקת אבל מפרגנת ומעניקה תשומת לב, שתתן ותקבל ותדע לצחוק על הרגעים הקשים.

גבר גבוה, עם כישורי מיטה טובים, ופתיחות מחשבתית, שידע לקרוא ואף יעשה זאת, עובר חתול (כמו עובר מסך), גבר רגיש ופגיע, אבל לא בכיין ולא בשלן, שלא יהיה מכוער, ושירוויח טוב, שידע להקשיב, במיוחד כשאני לא מדברת, ושידבר, גם אם אני לא  שואלת.

גבר שיאהב אותי כמו שאני, ואפילו טיפה יותר.

גבר שעומד על רגליו אבל יכול לסחוף אותי מעל שלי, שיקח אותי לטייל ולבלות, שיהיה צפוי ומפתיע, שיחשוב אחרת, גם אם זה כמו כולם, שיאהב לצאת (וידע לאן) אבל גם לשבת בבית.

 

אבל הכי חשוב:

תנאים שהם בבחינת הכרח-

לא מזל בתולה

לא ממוצא בולגרי

ולא בעל שם המתחיל בח' (או לפחות שם ספציפי אחד)

 

וכל זאת מדוע?

9 מתוך 11 מערכות יחסים (שאני זוכרת בשליפה) היו עם בני מזל בתולה, 5 מתוך אותם 11 היו בולגרים, 3 לפחות שמם היה זהה והתחיל באות ח'. כל בעלי הח' היו בני מזל בתולה!!!

 

הגיע הזמן לשנות קצת למשהו אחר, אתם לא חושבים?

 

 

***

 

 

נכתב על ידי , 13/6/2005 18:28   בקטגוריות אחד מהם...  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)