לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2003

שידרוג


שידרגתי מחצי לאחת וחצי.

נחמד.

יקר, אבל לא יותר ממקודם.

ראיתי שאני משלמת הרבה מאוד לספק האינטרנט שלי. וביקשתי לדעת כמה.

אז אמרו לי ככה וככה.

ושאלתי ומבצעים אמרו יש כזה וכזה.

רק למצטרפים חדשים.

לא, אמרו לי, לכל מי שמבקש.

נחמד, אבל לא יותר מדי, לא עשו באופן אוטומט, הם צריכים לדעת שמבצעים כאלו אני תמיד אוהבת לקבל.

אז אמרתי תעשו לי ב- 750 קסל"ש. מהירות העלאה ב- 94 ק.

אחר כך התקשרתי לבזק.

אמרו לי ככה המחיר.

אמרתי או קיי

תעשו לי.

אמרו תוך 24 שעות.

אמרתי סבבא, שירות מהיר.

אמרתי לאיש2.

אמר למה לא שאלת כמה עולה 1.5 מגה.

אמרתי, אה

 

או קיי.

 

התקשרתי, שאלתי, אמרה לי ככה וככה, אבל רק למצטרפים חדשים.

אמרתי, תעשי גם לי.

אמרתי לי, לא, את לא מצטרפים חדשה.

אז תבטלי אותי, ותצרפי אותי מחדש.

אמרה לי- אה, אין לי אישור אני אעביר את הפרטים שלך הלאה, ויצרו איתך קשר.

אמרתי , אני אמתין על הקו.

אמרה לא, הם יתקשרו אלייך.

אמרתי טוב, ונתתי את המספר של הסלולרי.

ניכנסתי למקלחת, והטלפון צלצל.

איש2 הביא לי את הטלפון.

דיברה איתי, אמרה לי ככה וככה המצב. זה רק למצטרפת חדשים. אבל אתם נחמדים, ולקוחות ותיקים, ולא עשיתם בעיות וביקשתם בנחמדות, אז לפנים משורת הדין (זה הביטוי שלימדו אותה להשתמש בו), נעשה לכם מבצע VERY - זה מה שאני חושבת שהיא קראה לו (אם זה לפנים משורת הדין, אז איך קרה שיש מבצע על שמינו, מה אנחנו לא היחידים?), ותקבלו גם אתם את המחיר הזה, בהתחייבות לשנה ועוד כל מיני ירקות, שממילא לא ממש לא משנים לי.

אמרתי תעשי.

ועשתה.

אחר כך התקשרתי לספק, חיכית רבע שעה על הקו - כי הפעם לא הגעתי מהטלפון של המכירות, ושידרגתי את המבצע.

 

הבטיחו לי שתוך 24 שעות אני אוכל לגלוש ב 1.5 מגה.

האמת- אי כבר מרגישה בשינוי.

הכל פסיכולוגי, אני אומרת לכם.

 

 

רק אני נותרתי עם בעיה אחת.

 

 

החל מהיום אני משלמת משהו שהוא פחות מ- 75% ממה ששילמתי אתמול לבזק. סביר להניח שהם עדיין לא מפסידים עליי.

למה????

רבוינה של עוילם!!!!

למה?

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 13/10/2003 18:33  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)