לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2003

כתיבה


כתיבה.

חסרה לי כל כך.

אני כותבת, אבל לא את כל מה שאני רוצה, לא כל מה שאני חושבת עליו.

בערך 25 אחוז גג שלושים.

כתיבה.

לבושה בכתונת משוגעים עם ידיים כבולות שלא להגיע, שלא לפגוע בי, באחרים, בציוד, בריהוט, בקירות המקיפים את הכלא שבו אנ נמצאת.

מתאמצת לראות את המעבר שיודעת שהוא קיים.

רוצה לעבור את החומות הללו, שחוסמות אותי מלהגיע לגרעין האמיתי והקשה של חיי, הליבה החמה שלי.

איך עוקפים, עוברים, מבטלים, שוברים, הורסים את החומה הזו.

איך מגיעים למה שאתה יודע שחבוי בך עמוק בפנים.

אני מושיטה יד, כמעט מגיעה, את קצות האצבעות מותחת כמו בלרינה בשעת אימון המתרוממת על קצות אצבעות מותחת ידיים אל על, כמעט נוגעת, כמעט חשה את מה שנמצא שם, ועדיין לא מגיעה, לא מצליחה לחוש.

 

נכתב על ידי , 15/10/2003 18:17  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)