לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

הודעה במשיבון


ולפני הכל- החזרת חובות- הנה הלינק שאני חייבת.

 

פמה!!!!

 

 

בגלל שאני במקום עבודה חדש, ובגלל שכל מיני חברים שלי יודעים שאפשר מדי פעם להתקשר אליי בבוקר, כי פעם (מזמן כזה) עבדתי במשמרות והרבה פעמים הייתי פנוייה בבוקר, השתקתי את הטלפון, שלא יצלצל במשרד החדש, ושכחתי אותו כך גם בערב. לכן לא שמעתי אתמול כשהוא צלצל ואני הייתי במקלחת.

רק בחצות כשנכנסתי למיטה ורציתי להפעיל את השעון המעורר ראיתי שהושארה הודעה.

ממנו.

שוס.

 

 

22:15

שלוםםם,

מה שלומך,

כנראה את כבר ישנה בשעות כאלו,

אמממ,

לא יצא לנו בינתיים לדבר בזמן האחרון, עבר עליי שבוע מטורף, בטח את עשית חיים בימים שישי ושבת עם כל החברים שלך, אז לא רציתי להפריע לך בכל מקרה.

אהםםם,

אנחנו נדבר כשיצא לנו, שנינו אנשים עסוקים ב..., טוב את פחות, את לא יודעת מה עובר עליי בזמן האחרון, אם תרצי לדבר תת...

טוב ביי.

 

 

כמובן שבו במקום שלחתי לו סמס (שהוא שונא) שאמר בפשטות "הייתי במקלחת..." ותו לאו. לפחות שידע שאני לא ישנה בשעות הללו (מאיפה הוא הפליץ את הרעיון הזה?), התלבטתי בין "מאיפה אתה יודע אם אני עסוקה יותר ממך או לא?" לבין "אם היית מתקשר לשאול לשלומי היית יודע עד כמה הייתי עסוקה בשבת" או "אושר עדיין מחכה שתבוא לעזור לי" ועוד כמה הודעות קנטרניות שכאלו, אבל ויתרתי.

 

 

אבל עכשיו אני בדילמה...

האם הוא התקשר לפני או אחרי שהוא קרא את מכתבי?

לעניות דעתי לשמיעת שוב ההודעה כולל האינטונציות הקטנוניות, וקריאת שוב המילים שהוא אמר, במיוחד המשפט האחרון, הוא בהחלט קרא.

 

דילמה, דילמה, דילמה....

 

 

 

אל תשכחו- יש כאן התערבות!!!!

 

 

פמה!!!!

 

למי שזה היה חסר לו אתמול.....

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 13/7/2005 19:33   בקטגוריות לא דיאטטי בכלל&catdesc= האחר  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)