לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

מנהל עסקים למתקדמים


 

 

תורת המשחקים בשילוב של אסטרטגיות שיווק ומיצוב.

אני צריכה לבחון עד כמה אני מעוניינת במושא הקמפיין, כמה ואיזה משאבים אני מעוניינת להשקיע בקמפיין. אני צריכה לבחון את השוק, ללמוד את תגובותיו, את הצרכים שלו, הרצונות שלו, מה מניע אותו, ומה מפחיד ומרתיע אותו.

רק לאחר שאני אוספת את כל המידע הזה עליו, ורק לאחר שאני מנתחת אותו ובונה פרופיל פסיכולוגי שיתן לי צפי לאופן התגובה שלו- רק לאחר מכן אוכל לבנות לעצמי תכנית פעולה- הכוללת פעילות שיווקית ומכירתית שתביא להשגת היעד הנכסף

בשלב ראשוני עליי כמובן להגדיר בדיוק מהו היעד שאליו אני רוצה להגיע, המשאבים הזמינים שיש ברשותי, והמשאבים שאני יכולה לגייס ובאלו עלויות.

לאחר ההגדרה הראשונית והבסיסית הזו- כאמור- עליי לבחון את קהל המטרה, וללמוד אותו, לאחר מכן לבנות תכנית פעולה הכוללת 12 צעדים.

12 הוא מספר קסום.

אם הוא עוזר למכורים למיניהם להגיע למטרה שלהם, למה שלא יעזור לי להגיע למטרה שלי?

ועכשיו לשינון השיעורים בשיווק.

מיצוב- כשאת זמינה תמיד, נמצאת תמיד בהישג יד/טלפון, מחירך הופך זול, ואנשים נוטים לזלזל בקיומך בידיעה שעלות השגת המוצר שאת מוכרת אינה גבוהה.

כשאת לא פנוייה תמיד, ובכדי להשיגך יש לטרוח מראש, ולהשקיע, אנשים נוצרים ושומרים כל ורגע שהם מבלים איתך. הם מרגישים שהם זוכים באוצר, כשאת מפנה מבטך ומואילה להקדיש תשומת לב אליהם.

אם אם את את ממצבת עצמ על רף גבוה מכדי הישג ידם, הם יוואשו מלכתחילה ולא ינסו בכלל להשיג אותך. אזי אחוזי המכירה הם הרבה יותר נמוכים ולכן המחיר צריך להיות הרבה יותר גבוה, בכדי שכל העבודה הזו, וההמתנה תשתלם.

  1. זיהוי הבעיה

  2. הגדרת הבעיה

  3. קביעת המוצר

  4. קביעת קהל היעד

  5. סקר שוק

  6. פרופיל קהל היעד

  7. מיצוב המוצר

  8. תכנית שיווק, פרסום, החדרה ומכירה

  9. בניית שרשרת אספקה

  10. כניסה ראשונית לשוק

  11. יצירת מחסור לשם הגברת הביקוש

  12. נאמנות מוצר.

נכתב על ידי , 25/9/2005 00:32   בקטגוריות אחד מהם...  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)