לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

מחטף


 


וברגעים הכי פחות צפויים בחיים, זה חוטף אותי.

כשבדיוק יצאתי מהמקלחת, לאחר "מסיבת סיום קיץ" מתישה מהעבודה, בדרכי למיטה, עם ספר שירדים אותי, אני פותחת את המכשיר הסלולרי, לראות אם התקשר מישהו, או לפחות השאיר הודעה, ואני רואה את פניו לנגד עיניי, ואני מרגישה שאני רוצה אותו.

אבא שלי אני כל כך מתגעגעת אליך.

לחיוך שלך, לקול שלך, לידך החלושה, המונחת על הסדין במיטת בית החולים, לחכמה, לזהירות, כמעט פחדנות. לדאגה שלך, אפילו למחלה שלך אני מתגעגעת.

הלוואי ולא היית מת.


כל דבר אחר שקרה ויקרה לי מתגמד לעומת הגעגועים שלי אליך.

ואולי כל זה רק סיוט, ואני אתעורר לבוקר אחר, מלא ציפורים מצייצות, ושמש נעימה, ואתה עדיין חי?

נכתב על ידי , 25/9/2005 22:56   בקטגוריות אבא  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)