לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

זהו, החלטתי


אני נרשמת לאתרי היכרויות.

אני רוצה להכיר מישהו חדש.

נמאס לי להתבחבש עם כל מיני כאלו שמחפשים את עצמם, או לא יודעים מה הם רוצים מעצמם, או כל מיני מקרי עבר או מה שלא יהיה.

אני רוצה בן זוג.

כזה שיתקשר במהלך היום.

כזה שידאג כשאני חולה, וילך לקנות לי מרק, כי אני חולה.

וישב לידי כשאני במיטה.

 

אתם יודעים שחוץ מטלפונים של העבודה, אף אחד לא התקשר לשאול לשלומי או לבדוק אם אני צריכה משהו?

גם לא המשפחה שלי, שידעה שאני חולה.

איזו מסכנה אני?

 

לא, אני לא.

רק נמאס לי להיות לבד.

 

וזה.

 

נכתב על ידי , 29/9/2005 21:09  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)