לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

חיבוק


 



וכשעולה בי שוב הרצון הנשכח

להניח ראשי על כתפך,

לחוש שוב את חיבוקך,

אני פתאום מבינה,

שאני כבר לא חולה.


שוב חושבת עליך,

ושואלת עצמי למה אתה לא מתקשר.

שוב יודעת, שבין אם תתקשר, או לא,

לא בי האשם.


רק רוצה לנוח בחיבוק.

שלך, אם אפשר לבחור.


כמו שהנחתי ראשי בחיקך, כשחבקת

ואמרת, אל תהיי עצובה,

אני אשוב, אמרת,

ואני בטחתי, ועדיין

כמו דיקון של החיות,

ושל המלכה מרי,

בחיוך של ילד, ובלי משחקים.


יודעת שתשוב,

מחכה שתשוב.

רוצה שתשוב.




סבלנות איש אמר,

בהקשר אחר,

ואני את כל משאבי הסבלנות שלי בזבזתי,

יודעת שסבלנות גם לעצמי אני צריכה.

סבלנות.

אתה הולך יותר לאט ממני.

סבלנות.


 

 

* * *

 

 

זה משהו שנכתב לפני כמה חודשים, ועדיין רלבנטי, גם אם האיש עצמו לא רלבנטי.

נכתב על ידי , 15/10/2005 15:36   בקטגוריות לא דיאטטי בכלל&catdesc= האחר  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)