לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

ניצוץ בעיניים


 

"אני עוד רואה בעיני רוחי איך את מתהפכת", כתב לי איש במיסרון לפני כמה ימים.

אני ששכחתי מכבר את שהוא זכר, לא הגבתי.

אתמול כשנפגשנו לראשונה, לאחר שנים שנימה, אמר שוב: "אז היית החברה של... ( אני צריכה למצוא לו כינוי- אולי אקרא לו "ל' בשלישית"), ולא הסתכלתי עלייך אחרת, אבל כשדיברנו בטלפון, לפני כמה שבועות, שתי תמונות עלו לי אוטומטית בזכרון, הג'יפ המתהפך ומתהפך ומתהפך ואת יוצאת מבין שבריו צוחקת. זו תמונה אחת שאני זוכר בהקשר אלייך. התמונה שניה, לא קשורה למראה שלך, אלא לעיניים, הניצוץ שיש בעיניים, הברק. הניצוץ הזה שאומר- שמחת חיים?, לא, לא רק, את רצית לראות הכל, לחוות הכל, להרגיש, יש לך ניצוץ שמעיר לחיים".

 

בבוקר כשסיפרתי למישהו שאני עובדת איתו, מישהו שמעולם לא ראה אותי, אבל מדבר איתי מדי יום בבוקר, אמר- "הוא צודק, אני שומע את זה בקול שלך. יש לך ניצוץ בעיניים".

 

נכתב על ידי , 24/10/2005 22:26   בקטגוריות אופטימי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)