לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

התנצלות


לא זה לא המכתב שהתחיל שוב פעם להסתובב ברשת עם הפורמט המכתב של הבעל המתנצל.

אלא התנצלות אמיתית שלי.

לא תיארכתי את הפוסטים הקשורים באבי. או יותר נכון במותו של אבי.

כך שמסתבר שכשאני מעלה קטע מתוך המחברת שכתבתי במהלך השיבעה ולאחריה (אז המחשב שלי לא עבד), אנשים חושבים שאני עדיין בתוך השבעה.

אז כך, אבי נפטר בלילה שבין ה- 4 ל- 5 באוגוסט השנה. במהלך החודש וחצי שלאחרי כן, המחשב שלי בבית לא היה תקין ולכן כתבתי לתוך מחברת, ואני מעלה פוסטים מתוך המחברת.

להבא אני אתארך את הפוסטים, ואף אוסיף תאריכים לפוסטים שכבר העליתי.

 

 

תודה, וסליחה.

 

נכתב על ידי , 26/10/2005 19:09   בקטגוריות אבא  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)